درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28404صفحه نخست » شنبه، 7 اسفند 1395 - 11:56
 سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش بزرگ مشتری مداری در هزاره سوم با حضور دکتر احمد یحیایی ایله ای، 4 اسفند در بیرجند برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم با حضور 500 نفر از مدیران و کارشناسان ادارات دولتی و شرکتهای خصوصی با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای در شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد.

دکتر یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی به عنوان سخنران اصلی این سمینار درباره چیستی، چرایی و چگونگی مشتری مداری در هزاره سوم به طرح مباحث نوین این موضوع پرداخت.

وی بیان کرد: ما در دنیای زندگی می کنیم که انحصار به پایان رسیده است و فروشنده به دنبال خریدار است در حالی که در گذشته خریدار به دنبال فروشنده بود.

یحیایی ایله ای اظهار داشت: فرزندان از والدین، مشتریان از سازمانها و ملتها از دولتها در توسعه نوآوری ها پیشگام تر هستند و تنها احترام به نیازها و خواسته های مشتریان است که سازمانها را به توسعه و کمال و کیفیت نزدیک می کند.

وی گفت: امروزه حرف مشتری حرف اول و آخر بازار است و شرکتها بایستی با اصول و قوانین بین اللملی مشتری مداری آشنا شوند تا بتوانیم حتی در سطح بین المللی به تجارت و صادرات بپردازیم.

دکتر یحیایی ایله ای جذب کارکنان مشتری مدار را که به حرف و حق مشتریان احترام قائل هستند گام اول مشتری مداری برشمرد و گفت: تنظیم قوانین و مقررات و ساختار کارآمد، رهبران مشتری مدار و کارکنان ارتباط گر یک سیستم یکپارچه است که با همدیگر سازمان مشتری مدار را شکل می دهند.

سخنران سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم تبیین کرد که: مشتری مداری موضوعی فهمیدنی است، مشتری مداری یک سیستم یکپارچه است و مشتری مداری یک فرایند است.

وی اظهار داشت: مراکز هزینه هر سازمانی بسیار است اما فقط یک مرکز برای درآمد وجود دارد و آن مشتریان سازمان است.

یادآوری می شود که این گردهمایی بزرک سه ساعت صبح چهارم اسفند بصورت تئوری و سه ساعت عصر همان روز بصورت کارگاهی برگزار شد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد